Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

dinsdag, mei 22, 2007

Blij met mijn nieuwe pager

Vandaag is mijn nieuwe brandweerpager afgeleverd. Mijn oude was weggenomen uit het ziekenhuis. Het is het nieuwste model Jupiter met dezelfde mogelijkheden als de galaxy. Een groot voordeel is dat hij dat hij met de programmeerbaar is. De prijs valt mee. 120 Euro, compleet met houder en koord. Ik kan dus vanaf nu alles in de regio weer bijhouden.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

veel plezier er mee dat je maar bij veel alarmeringen/uitrukken terplaatsen ko3mt of foto;s te maken

GROETJES

22 mei, 2007  
Blogger Eric Dankers said...

Hoi Jan,

Kun jij mij ff het adres geven waar ik zo'n ding kan bestellen.
mail me ff.

Gr Eric Dankers

23 mei, 2007  

Een reactie posten

<< Home