Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

zondag, augustus 26, 2007

We naderen de 100.000 ste bezoeker

Deze site, die in september van 2006 het levenslicht zag, zit bijna aan de 100.000 UNIEKE bezoekers. Verder blijkt uit de statistieken dan er veel mensen zijn die ELKE dag op de site kijken. Harstikke leuk natuurlijk. Wanneer de 100.000 ste bezoeker komt, weet ik nog niet, dat laat ik U wel weten. Jammer genoeg heb ik geen taart voor de trouwe lezers. Wel hoop ik dat U de site een beetje promoot, zodat we een archief krijgen van alles wat er in de Kets gaande is.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

er stonden net 2 politiebusjes in de huygenstraat !!!

26 augustus, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Leuk, zo'n taart, maar ik zie liever een tekst zonder spelfouten.........

30 augustus, 2007  

Een reactie posten

<< Home