Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

maandag, oktober 05, 2009

DESK wint weer eens



DESK-trainer Kees van Loon nam alle tijd om zijn spelers te feliciteren, na de gewonnen wedstrijd tegen OJC Rosmalen. En strooide met complimenten. "We hebben vorige week een flinke klap geïncasseerd, een 1-6 nederlaag. Dan heb je tijd nodig om het vertrouwen te herstellen. Maar de jongens hebben dat uitstekend opgepikt. Iedereen heeft keihard gewerkt en deed wat zijn opdracht was." Want Van Loon was niet mals in zijn kritiek, de laatste weken. "Er wilde maar geen eenheid ontstaan en er werden veel persoonlijke fouten gemaakt. Ik heb de spelers nog eens gewezen op de naam van de club. Door Eendracht Sterk. Wellicht heeft dat geholpen, want het ging nu goed." DESK won met 3-1. (voor het complete verslag zie www.vvdesk.nl)

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

uno Animo - RCD 2-2

05 oktober, 2009  
Anonymous Anoniem said...

FC Drunen-Berkdijk 0-1

05 oktober, 2009  
Anonymous Anoniem said...

als ze volgende week verliezen dan wordt er alweer alleen een foto geplaatst zeker.

06 oktober, 2009  
Anonymous Webmaster said...

Ik denk niet dat er iets geplaatst wordt. DESK moet naar Echt (L). Of het moet zijn of jij zin hevt om mee te gaan. Ik niet!

06 oktober, 2009  
Anonymous Anoniem said...

nee dank U,ik hou van voetbal dus ga ik niet kijken en jij hebt meer tijd dan ik.

06 oktober, 2009  
Anonymous Webmaster said...

Het verslag van afgelopen week is geschreven door CS. en de foto's zijn van MK. Ik weet niet wat U beoogt, maar bij UNU schrijft Anjo de verslagen. Allemaal mensen die er hun vrijetijd in steken. Ik heb daar respect voor.

07 oktober, 2009  

Een reactie posten

<< Home