Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

dinsdag, augustus 07, 2007

Slecht nieuws voor Kaatsheuvel

Berichten die de krant niet halen

Kaatsheuvel - In twee weken tijd hebben twee personen in ons kerkdorp er zelf voor gekozen om hun leven te beeindigen. Het leed wat hierdoor veroorzaakt wordt is vaak groter dan bij een ongeval. Beide families sterkte gewenst.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

wat verschrikkelijk voor de nabestaanden.
Heel veel sterkte.

07 augustus, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Het is echt heel verschrikkelijk. Toen ik het hoorde heb ik in stilte een kaarsje gebrand. Wat mij steeds maar bezig houdt is waarom hebben we deze mensen niet eerder kunnen helpen met hun sores. Hebben wij gefaald? Misschien waren ze dan nog in ons midden.
Heel veel sterkte voor de nabestaanden en allen die deze mensen kennen.

07 augustus, 2007  
Anonymous Anoniem said...

uit mijn ervaring is het dat als je zo iets van plan bent dan zeg je dat niet.(als ze echt niet meer willen)

en meestal is het een inpulsieve reactie.
als ze echt niet meer willen doen ze het toch
.
dat kan je niet tegen houden.
en een van de twee is een bekende van me. en die liet het ook niet merken voor de buitenwereld dat er iets mis was.
zo iets zie je niet zo iets kan je niet ruiken.
pas als de persoon geholpen wil worden laten ze het merken.
willen ze niet geholpen worden.
nou dan zorgen ze er wel voor dat je het niet merkt!


ik wens bijde familie's heeel veeel sterkte

08 augustus, 2007  
Anonymous Anoniem said...

hoe kun je nou zeggen dat het leed dat veroorzaakt wordt groter is? daar kun je helemaal niet over oordelen, dat is voor iedereen anders.

08 augustus, 2007  
Blogger Kaatsheuvel said...

Helemaal gelijk

09 augustus, 2007  

Een reactie posten

<< Home