Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

maandag, januari 28, 2008

Kaatsheuvel: “De Lakei” wordt à la carte restaurant

Kaatsheuvel – Wappasbar “De Lakei”aan de Hoofdstraat 20 stopt met het serveren van wereldwijde Tappas. Volgens eigenaar Marco van Corstanje (34), die op 7 juli vorig jaar de wappasbar opende is er onvoldoende belangstelling voor de wereldwijde hapjes. “De mensen vroegen altijd om een hoofdgerecht”, en dat konden we ze tot nu toe niet bieden”, aldus de eigenaar die nu besloten heeft om per 7 februari aanstaande zijn zaak ombouwt tot à la carte restaurant met een gewone kaart. “De mensen kunnen dus bij ons gewoon alles eten. Daarnaast beschikken we over een uitgebreide wijnkaart”, aldus van Corstanje.

10 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dat had ie van tevoren wel kunnen weten he.

28 januari, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik vond die tappas juist leuk en heel lekker ook. Ook omdat het niet van die grote porties waren. zo kon je met een aantal gerechtjes toch je buikje vol eten. En overal van proeven.
Maar ja als mensen het concept niet snappen van tapas dan houdt het op. De volgende keer eten we er wel van een gewone kaart. En als dan de buurman "Markus" ook nog eens een horecapunt wordt hebben we helemaal wat te kiezen in Kaatsheuvel. Ik heb nu inmiddels al zoveel mensen,jong en oud, gesproken die het een dom idee vinden dat dit niet mogelijk is op die locatie zoals door Wim Aussems verteld in de krant en de raadsvergadering.

29 januari, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ach ja als men tappas (of in dit geval wappas) gaat eten verwacht men dat je niet dat de kok na ruim 3 kwartier na de opname van de bestelling komt vertellen dat het bestelde op is !!! en het bijna een uur duurt tussen de diverse gerechten!!!
gek he dat de mensen dan niet (terug-)komen.
als ik Tapas wil eten ga ik naar De Hertogh eten en drinken in Putten, niet naast de deur maar het eten, de klantvriendelijkheid en het personeel (die weten hoe het hoort en moet) maakt dit allemaal goed

29 januari, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik woon vlakbij en was eerst bang dat het een ordinaire kroeg zou worden, zoals het snooker. Mijn complimenten aan de eigenaar. Het is werkelijk een heel mooi restaurant. Goede beslissing en een verrijking van de omgeving. Ik hoop dat de klandizie flink omhoog gaat. Veel succes!

Ps. Wat mij betreft komt de horeca echt in het Bruisend Dorpshart. Ik hoor dat mensen het wel zien zitten dat "Markus" horeca wordt. Die mensen wonen er dus niet vlak naast. Als je hier een huis koopt, dan verwacht je niet dat er een café naast je huis komt. Winkels OK. Dat is alleen maar fijn. Horeca hoort in het centrum. Dus gemeente: doe je best nu eens. Niet lang kletsen maar doen. Geen woorden maar daden. En nu eindelijk eens een fatsoenlijk cultureel centrum. De Gildenbond heeft geen echt toneel en geluid en de Werft is ook niks. De Wetering heeft wel een mooie zaal. Ligt alleen in het verkeerde dorp. Jammer

29 januari, 2008  
Anonymous Anoniem said...

natuurlijk hoort horeca in een winkel centrum , zie de volle terasjes in waalwijk!!!!
maar nee in kaatsheuvel kan nooit niks
ppppffffffffffffffff

29 januari, 2008  
Anonymous Anoniem said...

De snooker een ordinaire kroeg?Nou wat een belachelijke stelling,waar baseer je die stelling op.?
Het is echt al jarenlang bekend als je een huis in het centrum koopt,want horeca hoort namelijk thuis in een centrum in alle steden en dorpen.Alleen de meeste mensen uit kaatsheuvel zijn bang voor iets nieuws,dat is aan je reactie over de wappas bar ook te lezen,blijkt het naderhand toch nog mee te vallen.
Sommige kaatsheuvelnaren zijn angsthazen die al jarenlang in htzelfde patroon hangen,er mag niks verandern in het dorp en nee zeg vooral geen horeca.
Het word hier nog erger als in Sprang-capelle onderhand ppffffd

29 januari, 2008  
Anonymous Anoniem said...

En trouwens waar het bruisends dorpshart zich moet gaan ontvouwen daar wonen nog meer mensen als in het werkelijke centrum van kaatsheuvel zelf.

29 januari, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ja, het was zondagavond weer echt gezellig in het centrum. Al die hangende en schreeuwende jeugd voor het Snooker. Ik weet dus echt wel dat het een ordinaire tent is. Ik woon er vlakbij en heb er dus wel degelijk overlast van. Verder was er weer van alles vernield. Maar ja, nou ben ik natuurlijk flauw. Als je me flauw vindt, dan wens ik je toe dat ze bij jou een keer de tuin leeghalen, je papierbak over straat gooien of je auto bekrassen. Dat is wel het gevolg van Snooker en Chalet in het centrum. De Lakei is een nette tent. Prima eigenaar blijkbaar. Kunnen we van de rest niet zeggen.

29 januari, 2008  
Anonymous Anoniem said...

papier en vuilnisbakken moet je ook ,s morgens buiten zetten.

29 januari, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Nou dan zal ik jou vertellen dat ik niet in het centrum woon,en mijn auto ook al 2 x bekrast is en mijn container zelfs in brand is gestoken.
En ik zeg niet dat dat niet vervelend is maar daarvoor heb ik er ook voor gekozen om niet in het cenrum te wonen ,omdat dat de risico"s zijn daarvan.Dus als ik jouw begrijp dan mogen er alleen maar restaurants openen met keurige eigenaars en geen cafe"s omdat ze bij jou de vuilnisbakken omtrappen?Rare stellingen hou jij er op na,je hebt er voor gekozen om daar te wonen en dan kun je verwachten dat horeca verrrijst,en vandalisme komt heel kaatsheuvel voor niet alleen in het centrum.
En zoveel overlast van chalet kun je niet hebben die tent is 4 per jaar open voor een evenement.

30 januari, 2008  

Een reactie posten

<< Home