Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

vrijdag, maart 06, 2009

2500ste Nieuwsbericht of fotoreportage

Dit is het 2500ste bericht op Kaatsheuvel.blogspot.com. Het grootste gedeelte van het nieuws komt van het blad waarvoor ik werk, het Brabants Dagblad. Vooral de fotoreportages blijken erg in trek te zijn bij de bezoekers. Zo trokken de fotoreportages van de carnavalsoptochten zo’n 800 bezoekers per dag. Als je terugkijkt op 2500 nieuwsberichten dan wordt duidelijk wat het college van burgemeester en wethouders in deze periode hebben bereikt. De conclusie mag U zelf trekken. Opvallend is wel dat de verkiezingsstrijd al begonnen is. Ik hoop dat U de politieke discussie blijft volgen op dit blogspot.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Jan, proficiat, ik vind het een dikke felicitatie waard, op naar de volgende 2500 !
Blijven we tenminste optimaal op de hoogte van ons gemeentelijke gebeuren. Ga zo door.

06 maart, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Jan, ook van mij de hartelijke felicitaties. Het is de moeite waard om het allemaal een beetje bij te houden. Ga zo door!

06 maart, 2009  
Anonymous Anoniem said...

gefeliciteerd!

06 maart, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Het is wel gezellig dat je af en toe commentaar kan geven, dan ben je je ei toch kwijt.
Ik kijk iedere dag, ga zo door en proficiat

06 maart, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Al die berichten over de gemeentelijke politiek doen mij afvragen: mag ik ook in Wolluk stemmen? Het zijn hier zulke klunzen. Is die oproep van Flohr ( "Alle raadsleden een baret!") er eigenlijk al door? Leuke rijm, al zeg ik het zelf. Verzin er ook één!

09 maart, 2009  

Een reactie posten

<< Home