Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

maandag, december 21, 2009

Verlengde raadsvergadering afgelast

Kaatsheuvel - De geplande gemeenteraadsvergadering voor vanavond van de gemeemeente Loon op Zand, gaat niet door. Er zijn onvoldoende raadsleden beschikbaar voor een meerderheid. Wanneer de vergadering wel doorgaat is nog niet bekend.

6 Comments:

Blogger peter said...

heeft dit met het weer te maken soms.
moeten ze eerst eens gaan kijken bij de bejaarde woningen in de gemeente.
daar zitten de mensen namelijk al vanaf donderdag binnen door de sneeuw.
zelfs voor de mensen die het ogebouwd hebben is een schep zout nog teveel schijnbaar.
de bakken worden door andere mensen leeg gehaald elke keer dat ze gevuld worden.

mischien dat aan de hand van dit bericht er iets aan gedaan wordt ?

peter

21 december, 2009  
Blogger Kaatsheuvel said...

Dit is zeer opmerkelijk. Zou U misschien even willen bellen met 06-22926447?

22 december, 2009  
Blogger H.W.Bogaard said...

Dit spreekt boekdelen over hoe raadsleden betrokken zijn bij hun politieke werk en zegt ook wat over hun werk naar de bewoners van LOZ toe.Daarom pleit ik opnieuw om Kaatsheuvel aan Waalwijk toe te voegen en Loon op Zand aan Tilburg.Dat zou aan kosten en ergenis gigantisch veel besparen!

22 december, 2009  
Blogger Gerard said...

Wel hr. Boogaard, ik hoop dat Kaatsheuvel nooit door Waalwijk ingelijfd gaat worden. Als ik bekijk hoe een "rijke" gemeente als Sprang Capelle leeggezogen is door Waalwijk. De mensen in Sprang Capelle hebben nog nooit zoveel moeten betalen voor diensten door de gemeente als sinds ze bij Waalwijk horen, en dat gaat ons dan straks ook gebeuren.
Dus ik zeg "nee dank u" tegen indeling bij Waalwijk.

22 december, 2009  
Blogger roofvogel said...

Hopelijk staat een zekere H.W. Bogaard niet op een lijst voor de gem verkiezingen ! Daar scoor je in Kaatsheuvel geen punten mee ! of is hij soms geboren en getogen Waalwijker ?? Zonder te dicrimineren heb ik dan toch de neiging te zeggen : KOEST !!! TERUG NAAR JE HOK !!!!

22 december, 2009  
Blogger H.W.Bogaard said...

Helemaal fout roofvogel!!!
Ik ben geboren en getogen in Eindhoven;en heb derhalve niets met Waalwijk behalve dat ik daar 27 jaar gewerkt heb.Ik ben geen Waalwijk fan maar het lijkt mij daar bestuurlijk gezien minder slecht dan in LOZ.

23 december, 2009  

Een reactie posten

<< Home