Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

dinsdag, januari 12, 2010

Ingekomen van Burgemeester Ria van Hoek

Tijdens de eerste dagen van het nieuwe jaar heb ook ik behoefte om even terug te kijken. Het afgesloten jaar was voor mij een zwaar jaar met het dieptepunt in de zomer. Gelukkig is het de laatste paar maanden wat beter met me; ik kan gelukkig weer eten en de nieuwe chemo lijkt aan te slaan.

Veel steun heb ik gehad van mijn gezin, familie en vrienden! Ook heeft het me heel goed gedaan dat ik heel veel steun heb gehad van mensen uit De Moer, Loon op Zand en Kaatsheuvel, leden van de raad, college, medewerkers en niet in de laatste plaats waarnemend burgemeester Wim Luijendijk.

Op allerlei manieren zijn me goede wensen gestuurd; brieven, kaarten, mails, telefoontjes, bloemen, bezoekjes. Maar ook aan de eremedaille in goud bewaar ik een goede herinnering.Bedankt daarvoor allemaal!

Vooruit kijken is bijna onmogelijk. Ik hoop dat ik nog een poos op deze manier mag verder leven. Het moeilijkst daarbij is om te accepteren dat je echt met de dag moet leven, ik hoop dat die kracht me gegeven wordt!

Voor de gemeente Loon op Zand hoop ik dat gemeenteraad en college in samenwerking met burgers en organisatie en met wederzijds respect de voor de gemeente
zo belangrijke besluiten zullen nemen. De politieke partijen wens ik erg veel succes in dit verkiezingsjaar, een goede respectvolle campagne en als klap op de vuurpijl een hoog opkomstpercentage.

Tot slot wens ik iedereen, ook namens Henk, een gelukkig, gezond en voorspoedig 2010.
Ria van Hoek