Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

maandag, juli 05, 2010

Hoofdrolspeler musical Kruimeltje assisteert tijdens Miss Nederland Verkiezing


Kaatsheuvel - De nieuwe musical Kruimeltje van Rick Engelkes en de Efteling gaat op 21 november in première. Toch was hoofdrolspeler Joes Brauers gisteren al in Theater de Efteling te vinden. De jonge acteur meldde zich rond de middag voor het eerst als Kruimeltje en assisteerde vervolgens op geheel eigen wijze tijdens de Miss Nederland Verkiezing. Joes: "Vandaag heb ik als Kruimeltje al veel plezier gehad. Ik ben misschien een beetje ondeugend geweest, maar ik heb mijn best gedaan om zo goed mogelijk te helpen. In september gaan we met de hele cast echt repeteren voor de musical en ik heb daar heel veel zin in!"
De musical Kruimeltje beleeft op 21 november haar wereldpremière in Theater de Efteling. Meer informatie en reserveren kaarten via www.kruimeltje.nl.