Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

maandag, december 19, 2011

OPROEP

Vorige maand liepen wij een gedeelte van het Pelgrimspad ( door de Drunense Duinen) en kwamen daarbij een groen bankje tegen met daarop de tekst "Benkse van Jan" . Iets verder in het het bos stond een paars bankje met de tekst "Benske van Annie" . Tot mijn verbazing zag ik toen ook nog ergens tussen de bosjes een geplastificeerd bidprente van Jan (Smulders).

Tijdens een verjaardag vertelde ik dat verhaal en iemand uit Kaatsheuvel zei dat hierover een artikel gestaan zou hebben in een of andere krant. ( Het WeekJournaal liet mij ondertussen weten dat het daar niet ingestaan zou hebben)

Weet u misschien of dat verhaal ergens in heeft gestaan en zo ja, hoe ik dan aan dat artikeltje kan komen. Reageren kunt U via 06-229226447