Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

maandag, maart 05, 2007

Het ziekenhuis in


Komende week wacht een operatie in het Tweesteden ziekenhuis in Tilburg. In moet woensdag om 11.00 uur binnen zijn en donderdag wacht een operatie. Natuurlijk gaat de laptop mee. Als ik weer bij m;n positieven ben zal ik op http://journalist.web-log.nl verslag doen. Natuurlijk blijf in het nieuws uit Kaatsheuvel updaten.

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

He Jan wat nu een operatie?
Ik wens je een voor spoedig herstel,en snel weer thuis.Een dikke knuffel van mij groetjes Marianne uit limburg.

05 maart, 2007  
Blogger Kaatsheuvel said...

Na een paar dagen hoop ik weer online te zijn. Bedankt voor he hartelijke wens. Jan

05 maart, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hallo Jan,

Nogmaals wensen wij jou heel veel sterkte toe in het ziekenhuis en hopen jou snel weer gezond te ontmoeten!!

Groeten Hans en Mieke.

06 maart, 2007  

Een reactie posten

<< Home