Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

vrijdag, oktober 12, 2007

Iets minder........

Kaatsheuvel - Vandaag had uw webmaster weer een iets mindere dag. Na een dreigend infarct werd ik met de ambulance weer afgevoerd naar het TweeSteden ziekenhuis in Tilburg. Daar kreeg ik het middel fentanyl, een soort morfine toegediend. Je begint er van te flippen, maar je bent van de pijn af. Na nieuwe medicatie mocht ik naar huis mits ik me tot maandag rustig hield.

Labels:

vrijdag, mei 11, 2007

WEER THUIS

Na de nodige hobbels mocht ik donderdagavond mee naar huis! Het revalidatieproces kan beginnen, maar het zwaarste is achter de rug. Bedankt voor de reacties!!!

Labels:

dinsdag, mei 08, 2007

Nog een paar dagen?????

Vandaag is het negen dagen geleden dat ik opgenomen ben. Het gaat best wel goed, alleen de wond wil niet dicht. Ik heb nog teveel last van vochtopeenhoping. Ik hoop over een paar dagen thuis te zijn. Groetjes aan iedereen.

Labels:

donderdag, mei 03, 2007

Kaatsheuvel

vandaag van de I.C. afgekomen.'Het gaar redelijk, alleen veel pijn. Tot binnenkort
Jan

Labels:

maandag, april 30, 2007

En nu snel naar het ziekenhuis voor een operatie.

De eerste twee dagen wordt de site misschien niet bijgewerkt. Zodra ik geopereerd men en de computer mag gebruiken, zal ik iets laten weten.

Labels:

vrijdag, maart 23, 2007

Ziekenhuis komt met excuus.


Eerlijk is eerlijk!
Vandaag van het ziekenhuis een brief ontvangen waarin oprechte excuses gemaakt werden voor de fouten die gemaakt zijn bij de voorbereiding van mijn operatie. Er zijn diverse maatregelen genomen om herhaling te voorkomen. Op naar een nieuwe kans dus. Wanneer dat is weet ik nog niet.

Labels:

maandag, maart 05, 2007

Het ziekenhuis in


Komende week wacht een operatie in het Tweesteden ziekenhuis in Tilburg. In moet woensdag om 11.00 uur binnen zijn en donderdag wacht een operatie. Natuurlijk gaat de laptop mee. Als ik weer bij m;n positieven ben zal ik op http://journalist.web-log.nl verslag doen. Natuurlijk blijf in het nieuws uit Kaatsheuvel updaten.

Labels: