Iets minder........
Kaatsheuvel - Vandaag had uw webmaster weer een iets mindere dag. Na een dreigend infarct werd ik met de ambulance weer afgevoerd naar het TweeSteden ziekenhuis in Tilburg. Daar kreeg ik het middel fentanyl, een soort morfine toegediend. Je begint er van te flippen, maar je bent van de pijn af. Na nieuwe medicatie mocht ik naar huis mits ik me tot maandag rustig hield.
Labels: ziekenhuis



