Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

dinsdag, mei 08, 2007

Nog een paar dagen?????

Vandaag is het negen dagen geleden dat ik opgenomen ben. Het gaat best wel goed, alleen de wond wil niet dicht. Ik heb nog teveel last van vochtopeenhoping. Ik hoop over een paar dagen thuis te zijn. Groetjes aan iedereen.

Labels:

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

veel beterschap gewenst!

08 mei, 2007  
Anonymous Anoniem said...

He Jan, namens de redactie hier. Zet hem op en rustig aan he! Het WJ is deze week 20!

Groetjes Marjolein

09 mei, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hee Jan,

Ik wist niet dat je in het ziekenhuis lag.
Wij wensen je veel beterschap en sterkte toe, ook aan het thuisfront.

Jan, Ria en de kids van Dansdisco RIAN

09 mei, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Jan beterschap gewenst van uit het zuiden des lands.MvG Marianne

10 mei, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Jan,
Ik wens je een spoedig herstel toe.
Hou je haaks!
Els Coolegem

10 mei, 2007  
Blogger Unknown said...

Beterschap Jan,doe rustig aan he!
Groetjes Anita eekma

10 mei, 2007  

Een reactie posten

<< Home