Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

maandag, oktober 31, 2016

Francis Kuijk bedankt iedereen


Mijn Heel Holland Bakt avontuur is officiĆ«el voorbij en wat heb ik genoten.  Alles was leuk ... het bakken uiteraard, mijn medekandidaten, Andre, Janny, Robert en het hele productieteam.  Een onwerkelijke en intense ervaring.  Hoe leuk is het om op deze manier met je passie bezig te zijn? Ik kan je verzekeren, het is waanzinnig en geweldig!


Maar waar ik minstens zo veel van heb genoten is het meeleven van de mensen die ik gedurende mijn dag tegenkwam bij het boodschappen doen of op straat. En van het enthousiasme van kids die postzegels aan de deur kwamen verkopen en van mensen die om een hoek of uit een auto riepen: "Hee Francis, je doet het goed". 

Mensen DANKJEWEL! Jullie hebben mij gedurende de laatste acht weken een hart onder de riem gestoken en omarmd.  

THANKS!