Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

vrijdag, oktober 12, 2007

Iets minder........

Kaatsheuvel - Vandaag had uw webmaster weer een iets mindere dag. Na een dreigend infarct werd ik met de ambulance weer afgevoerd naar het TweeSteden ziekenhuis in Tilburg. Daar kreeg ik het middel fentanyl, een soort morfine toegediend. Je begint er van te flippen, maar je bent van de pijn af. Na nieuwe medicatie mocht ik naar huis mits ik me tot maandag rustig hield.

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Jan,
Beterschap en denk aan jezelf.
Groet
Els

13 oktober, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hou je haaks! Je gezondheid is gewoon het belangrijkste, dus prioriteit nummer 1!

13 oktober, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wat moeten we nou met een flippende webmaster? Rustig aan hoor, en beterschap!

14 oktober, 2007  
Anonymous Anoniem said...

veel gezondheid en voorspoedig herstel, want anders kan ik niks meer lezen over kaatsheuvel

16 oktober, 2007  

Een reactie posten

<< Home