Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

woensdag, april 18, 2007

Een trieste dag......

Kaatsheuvel - Oud-burgemeester Jan de Geus van onze gemeente wordt morgen begraven. Hij overleed vorige week aan de gevolgen van een hartstilstand.De uitvaartdienst wordt vanaf elf uur gehouden in de kerk van de Hervormde Gemeente Waalwijk-centrum aan de Grotestraat. De begrafenis vindt plaats in 's Gravenmoer, de woonplaats van De Geus.

Ik heb het voorrecht gehad Jan de Geus als burgemeester en als mens te mogen kennen. Voor onze gemeente was hij duidelijk te zwaar: "Ik kon mijn ei daar niet kwijt", aldus de waarnemer. Ik herinner Jan als een hartelijk, charmante man, die voor iedereen een luisterend oor had. Jammer genoeg heeft hij niet mogen genieten van zijn VUT. Ik wens zijn vrouw veel sterkte toe en hoop dat ze haar leven weer op kan pakken. We zullen Jan missen. Dat hij moge rusten in vrede.............

Labels: