Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

zondag, december 30, 2007

Veilig over de drempel…..

We staan op de drempel van een nieuw jaar. Voor veel mensen niet meer dan een kalenderdag, maar voor veel mensen een mijlpaal. Voor sommige mensen is er veel gebeurd, weer anderen zijn het jaar zonder tegenslagen doorgekomen.

Ook voor Kaatsheuvel.blogspot.com is het een mooi moment om even terug te blikken. Vraag me niet hoe het mogelijk is maar deze spot trok ruim 120.000 unieke bezoekers. Dagelijks keerden 800 bezoekers terug. De harde kern (331 bezoekers) keken elke dag even.

Een tijdje geleden ben ik genoodzaakt geweest om het anoniem reageren te verbieden. Vanaf 1 januari staat het de bezoekers weer vrij hoe ze willen reageren. Voor mij zit het jaar er nog niet op. Iedereen een prettige jaarwisseling toegewenst en veel gezondheid en geluk in 2008.
En wie weet tot volgend jaar……..

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ik heb de site pas 1 week als start pagina staan, maar hij bevalt me super goed!

Ga zo door en tot 2008!!!!

31 december, 2007  

Een reactie posten

<< Home