Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

zondag, februari 24, 2008

Column: Is het over met de Eredivisie?

Kaatsheuvel – Zaterdagavond stonden er rond 23.00 bij RTL4 vier wedstrijden geprogrammeerd, waaronder Feijenoord en Willem II. Tegelijkertijd had de NOS het Engels voetbal op het programma staan. Dus schakelen van het ene naar het andere net. Mijn conclusie:- Net als het Belgisch voetbal in het Nederlands voetbal afgeschreven! Hoe trouw de supporters mogen zijn, de kwaliteit van het voetbel gaat zienderogen, met de presentatoren omlaag. De heren van RTL of liever gezegd, van Eyeworks kunnen nog heel wat leren van Frank Snoesks en de zijnen. Van mij mogen ze het Nederlands voetbal van de buis afhalen. Ervoor moeten betalen vind ik op zich al absurd. En Ron de Rijk, mijn favoriete radioverslaggever, die de misstap heeft begaan om niet bij de NOS te blijven, bij Eyworks maar op de reservebank laten zitten. Ik ga maar weer naar het amateurvoetbal. Daar krijg je tenminste nog echt voetbal te zien!.