Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

maandag, april 27, 2009

Persoonlijk: Aangrijpend..........

Musicalstar Alaine Page

Normaliter plaats ik geen priveberichten op deze site. Maar onlangs overleed mijn moeder en liet ze twee gehandicapte kinderen achter. Zo'n overlijden brengt heel wat administratieve rompslomp met zich mee. Onze dank gaat dan ook uit naar de medewerksters van het zorgloket van de Gemeentewinkel die ons goed geholpen hebben.

Dat minder begaafde mensen een zegen voor de mensheid kunnen zijn bewees de 47 jarige zwakbegaafde Susan Boyle met haar deelname aan de de Engelse versie van Idols. Inmiddels is haar optreden al meer dan 10 miljoen maal bekeken. Zie het als een hommage aan mijn moeder, mijn broer en zus.

Vergeet vooral niet het geluid aan te zetten. Klik hier voor de clip van de Susan Boyle.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Echt n mooie Clip!!!!!?????

27 april, 2009  
Anonymous wim said...

Mooie Clip

27 april, 2009  
Anonymous Mieke said...

Goh Jan, ik wist niet dat zSusan Boyle zwakbegaafd was. Is dat echt zo? Ik meende, dat dit meer voortkwam uit de omgeving en 'welvaart', waarin ze mogelijk opgegroeid is. Prachtig!
Sterkte nog Jan en je familie met het verlies van je moeder en alle rompslomp.
Gr. Mieke

28 april, 2009  
Anonymous Jacky said...

Bijna 5 miljoen keer bekeken die clip waaauuww.

28 april, 2009  

Een reactie posten

<< Home