Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

woensdag, augustus 26, 2009

Verkeerscontrole Midden Brabantweg

KAATSHEUVEL- Het verkeershandhavingsteam van de politie heeft dinsdagmiddag op de Midden Brabantweg een verkeerscontrole gehouden. Er werden 52bekeuringen uitgedeeld. Een bestuurder, een 37-jarige man uit Eindhoven, die 150 km / uur reed op een traject waar 100 km / uur is toegestaan moest zijn rijbewijs inleveren.
In totaal werden 52 bestuurders bekeurd voor diverse feiten: 8x gordel, 11x roodlicht, 10x niet handsfree bellen , 17x overschrijding maximum snelheid en 6x getinte ramen.

6 Comments:

Anonymous Henk said...

Ik rij maandag op de A59 de afrit op richting N261 en zie een auto nogal dicht op een Renault zitten. Voor het stoplicht zie ik het raampje van de renault opengaan. De bestuurder spreekt de klever aan die nu naast hem staat bij het stoplicht.
Op de N261 haal ik de renault in en zie dat er een jonge gast van de politie in zit. Eigen auto, waarschijnlijk buiten dienst op weg naar huis.
Bij het volgende stoplicht zie ik hem een andere bestuurder aanspreken die (ik gok) 120 a 130 reed op de N261.
Ok, een ijverige jonge agent, niets aan de hand, de mensen doen ook dingen die niet mogen en moge blij zijn slechts een waarschuwing te krijgen.
Maar als ik dan achter de agent sta bij het Eftelinghotel en zie hem vervolgens links voorbij alle autos schieten en met 80 km/u de Europalaan over racen, komt bij mij de vraag op:
Hoe serieus moet ik de deelname van de politie aan een gesprek over verkeersveiligheid nemen?

27 augustus, 2009  
Anonymous Koos Spee said...

Heel serieus Henkie, deze mensen hebben ten alle tijden de bevoegdheid om in te grijpen in en buiten hun werktijden en eventuele risico's zijn hierbij absoluut geoorloofd,deze mensen doen alles voor de verkeersveiligheid, zulke mensen zouden er meer moeten zijn , dus niet zeuren als je te hard rijd of een bekeuring krijgt voor welke verkeersovertreding dan ook Henkie , gewoon aan de regels houden net als iedere andere brave burger .

27 augustus, 2009  
Blogger roofvogel said...

De politie kun je best serieus nemen ! echter..... ook zij zijn mensen ! Hopelijk worden ook zij bekeurd bij overtredingen !

27 augustus, 2009  
Anonymous Henk said...

Koos Spee moet misschien eerst eens even lezen voordat hij reagert....
Ik reed niet te hard, dat deed die agent. En het enige waar hij naar op weg was was zijn avondeten.

28 augustus, 2009  
Anonymous Koos Spee said...

Je hebt het wel tegen voormalig landelijk verkeersofficier Koos Spee , een beetje respect aub , en praat me niet over verkeerd lezen , ik lees in een week meer dan jij waarschijnlijk in heel je leven.

28 augustus, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Meneer Spee leeft blijkbaar graag in een fantasie wereld....

31 augustus, 2009  

Een reactie posten

<< Home