Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

woensdag, juli 21, 2010

Secretaris al weg uit Loon op Zand

KAATSHEUVEL – Wilfred Goedma­kers vertrekt alweer als tijdelijk ge­meentesecretaris in Loon op Zand. In januari werd hij aangenomen als vervanger van Wim Verkuijlen. Zijn contract loopt 25 juli af. Het ge­meentebestuur en Goedmakers hebben gesprekken gevoerd over een mogelijk vervolg.

In een brief aan burgemeester en wethouders schrijft Goedmakers: „Hoewel er goede dingen zijn ge­beurd, constateer ik ook dat ik niet de bijdrage kan leveren die ik zou willen en die de gemeente ook van mij mag verwachten. Dat vind ik jammer, maar dat betekent ook dat ik onvoldoende basis zie om het contract tussen de gemeente en mij te verlengen.”

Burgemeester en wethouders schrijven dat ze zich in die beslis­sing van Goedmakers deels kun­nen herkennen. Het college streeft er naar om vol­gende week een besluit te nemen over de overbrugging van de ko­mende periode.