Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

woensdag, augustus 18, 2010

Opnieuw overval tankstation De Haan

KAATSHEUVEL - Een gewapende overvaller heeft woensdagavond een geldbedrag buit gemaakt bij tankstation De Haan aan de Van Heeswijkstraat in Kaatsheuvel.

De overvaller kwam binnen op het moment dat er geen andere klanten aanwezig waren en bedreigde een medewerkster met een vuurwapen.

De dader ging er met de inhoud van de kassa vandoor. Een getuige zag dat de man er in een auto vandoor ging. De politie heeft een SMS-alert uitgestuurd.

Twee maanden geleden werd dit tankstation ook al overvallen.

2 Comments:

Blogger Lennard Alink said...

Ik heb de sms- alert ook gehad. Het werd mij uit het smsje helemaal niet duidelijk waar de overval gepleegd was. Ik denk dat als de politie dat ook had aangegeven er gerichter gezocht kan worden.

Het valt helaas wel op dat De Haan vaker het doelwit is dan de andere tankstations in Kaatsheuvel. Als ik het goed heb is dit nu de derde keer in anderhalf jaar.

19 augustus, 2010  
Blogger joepbisselink said...

Dat zal ook wel aan de locatie liggen. Je kunt daar op veel manieren het dorp uit.

Er hangen tegenwoordig camera's bij verschillende stoplichten op de Midden-Brabantweg en ook bij de benzinepomp op de Tilburgse weg. Met een beetje geluk staat hij ergens op.

Ik wens de medewerkers van de Haan veel sterkte toe.

19 augustus, 2010  

Een reactie posten

<< Home