Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

dinsdag, februari 12, 2013

Koelkastbrand in Loon op Zand

LOON OP ZAND - In een woning aan de Scorpius in Loon op Zand is is dinsdagmiddag rookschade ontstaan, nadat een koelkast in brand was gevlogen.

De bewoner was boven toen hij de rookmelder af hoorde gaan. Toen hij beneden kwam, stond de keuken in brand. De brandweer kon de brand vrij snel blussen. uit onderzoek bleek dat de brand was ontstaan bij de koelkast.

0 Comments:

Een reactie plaatsen

Links to this post:

Een link maken

<< Home