Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

donderdag, februari 01, 2007

Kaatsheuvel maakt goede beurt bij artiesten

Vanavond waren in de Werft de opnames van "Brabant-Party", een programma van Omroep Brabant. Er waren zo'n 1300 bezoekers uit het hele land op afgekomen. De auto's stonden overal. En dubbel geparkeerd. Wat was het geval: De Werft had de gemeente verzocht om het marktplein open te stellen voor te parkeren. Het zal wel een misverstand zijn maar...... het plein was gesloten. Ik hoop niet dat de politie gaat verbaliseren, want dan heeft iemand een probleem. Zelfs Gerard Joling die ik buiten sprak was vol lof ehm over het parkeren in Kaatsheuvel. Hij was wel te spreken over de opname: "Als de sfeer hier met carnaval net zo gezellig is als vanavond hier, dan kom ik graag een keertje terug". Zanger henk Damen had geluk dat Jolings plekkie vrijkwam: "Ik krijg hier toch zeker geen bon?", vroeg hij me. Ik heb hem het telefoonnummer van de gemeente gegeven. Dan kan hij daar de evenuele bon declareren.

Labels: