Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

zaterdag, maart 24, 2007

Zijn Kaatsheuvelse kinderen te dik?

Zijn de Kaatsheuvelse kinderen ook te dik? Vanavond Paul en Witteman gezien. Onze kinderen zijn te dik, en vormen een gevaar voor de volksgezondheid. Nu ben ik wat ouder en staan de zwemlessen in het openluchtzwembad van de Efteling nog diep in mijn geheugen gegrift. Al was het nog zo koud, wij moesten naar de zwemles in het openluchtbad van De Efteling. Sommigen van mijn generatie hebben er watervrees aan overgehouden. Maar de vraag die ik dinsdag tijdens het wekelijkse persgesprek aan de wethouder zal stellen is of de kinderen uit onze gemeente nog wel zwemles krijgen. Ik weet het niet. Misschien kunnen ouders een reactie plaatsen.

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Kinderen in de gemeente Loon op Zand krijgen geen zwemles die betaald wordt door de overheid.

24 maart, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Nee inderdaad het schoolzwemmen bestaat al lang niet meer,en ik geloof dat het vroeger ook alleen maar op de touwladder en anton pieqkschool werd aangeboden.
Ik vind het op zich niet erg hoor dat de verantwoording bij de ouders ligt ,want iedere ouder wil zijn kind laten leren zwemmen omdat het gewoon moet.
Wat ik wel heel jammer vind is dat mensen die in kaatsheuvel wonen,moeten uitwijken naar waalwijk of dongen voor zwemles.
Het is toch eigenlijk van de zotte dat een dorp als kaatsheuvel met toch veel inwoners,(en zeker veel kinderen,kijk maar eens naar de hoeveelheid basisscholen in ons dorp)het moet stellen zonder fatsoenlijk zwembad.

24 maart, 2007  
Anonymous Anoniem said...

De school zwem les bestaat nog wel in kaatsheuvel.

Namelijk op de antonpieck school

24 maart, 2007  

Een reactie posten

<< Home