Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

maandag, oktober 08, 2007

Kaatsheuvel bruist ook zonder dorshart

Kaatsheuvel - Als je het archief van deze site doorspit dan valt je op dat er erg veel te doen is in het kerkdop. We missen alleen op zo'n mooie dag als vandaag de terrassen zoals in Waalijk. Maar ...... voor een nachtmis bouw je geen kerk. Ik ben benieuwd of wethouder Waijers het voor elkaar krijgt om het centrum te laten bruisen. Voor wie het intereseert: Maak een centrum romdom een kerk, zals bij de Acht Zaligheden. Een centrum met een gemeentehuis, een appartementencomplex en een bankgebouw zal nooit bruisen. Ik wens de heren veek wijsheid toe,

Labels:

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik weet nu al wel dat er op het matktplein nooit terrassen of cafe"s zullen verrrijzen,want je zit toch met het probleem geluidsoverlast.
En als er weer appertementen bijkomen dan zijn cafe"s daar onrealiseerbaar.
En je hebt gelijk we wonen in een leuk dorp,maar we stralen het niet uit naar de buitenwereld,iedereen bestempelt kaatsheuvel als een dood gat,ik hoop dat dat in de toekomst zal veranderen maar ik vrees van niet!

08 oktober, 2007  
Anonymous Anoniem said...

bruisen doet het hier in kaatsheuvel alleen na afloop van de raadsvergadering .
en dat is het ruisende en bruisende hart.

08 oktober, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik ook Anoniem,Ik ben hier helemaal mee eens.Jullie klagen ook dat de kinderen crimiliteiten uitvoeren in kaasheuvel,is ook niet gek wat is hier voor de jeugd ook niks he
kinderen van 14 t/m 18 jaar is niks voor te doen jah af en toe bij crasroads maar verders niks,denk daar ook is aan.Dat de kinderen iedereen week wat hebben te doen ze moeten naar waalwijk of loon dat is het.Zolang er voor die jeugd ook niks wordt gedaan iedere week dan zal je dit blijven houden
Laat verdorrie Kaatsheuvel leven

08 oktober, 2007  
Anonymous Anoniem said...

@ ik ook anoniem, Wat is er dan elke week in Loon te doen wat er niet in Kaatsheuvel is voor de jeugd.
Elke week zijn er activiteiten in het jongerencentrum en als de jeugd nieuwe activiteiten wil kunnen ze dat melden bij mijn weten en volgens afspraak die er is . Dan wordt er samen een plan bedacht dat de activiteit gerealiseerd wordt in het kader van vraaggericht werken.

09 oktober, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Maar waarom denkt toch iedereen van zo er is een jongerencentrum en daar is de kous mee af?Het is goed dat het er is maar kaatsheuvel wil meer!

10 oktober, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ja inderdaad er is een jongeren centrum,ik vindt dat is mijn mening dat zon jongeren centrum heel de week open moet zijn naar schooltijd bv tot 22.00 en in het weekend van vr en za bv 20.30 tot 00.00 /01.00
De jeugd moet hier uitwijken naar ons cafe,sorry er is een jongeren centrum,doe daar wat mee elke dag

11 oktober, 2007  

Een reactie posten

<< Home