Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

woensdag, december 05, 2007

Topambtenaar : 20 vacatures voor nieuwe afdeling

Commentaar

Kaatsheuvel – Deze week maakte de gemeente Loon op Zand bekend dat er een nieuwe afdeling komt waar vergunningen en handhaving wordt ondergebracht. Om zeker te zijn of de feiten op klopte heb ik vandaag de desbetreffende ambtenaar aan de lijn gehad. Mijn gegevens klopte. Volgens de ambtenaar werken op beide afdeling veel inleenkrachten, maar is het de bedoeling dat er vast personeel aangenomen wordt. Alleen voor deze afdeling heeft Loon op Zand twintig vacatures! Het lijkt me een behoorlijke klus om van twintig nieuwe medewerkers een team te vormen. Weer rijst bij mij de vraag of de gemeente Loon op Zand niet teveel hooi op haar vork neemt. Met alle respect voor het plan, maar er spelen veel zaken zoals het Dorpshart. Ik wens de betrokkenen veel succes en hoop dat het ambitieniveau niet te hoog reikt.