Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

vrijdag, december 21, 2007

Vuurwerk mag altijd in Loon op Zand

Kaatsheuvel - Vanavond heb ik een bericht op mijn blogspot geplaatst over de periode waarin inwoners van Loon op Zand vuurwerk af mogen steken. De tekst zoals die in het Weekjournaal is gepubliceerd is wel erg vrijblijvend. Volgens de publicatie van de gemeente mag er vuurwerk afgestoken worden van december 2004 tot en met 2 januari 2008. Het was me niet opgevallen, maar Martijn van Beijnen van 112 kaatsheuvel wel. Hij wees me op het foutje. Ik ben benieuwd hoe de gemeente hier mee omgaat. Fouten maken doen we allemaal, maar misschien kan deze gevolgen hebben. We zien het wel.

De mail:
Het afsteken van vuurwerk
Vuurwerk mag alleen op maandag 31 december 2004 vanaf 10.00 uur ‘s morgens t/m zaterdag 1 januari 2008 02.00 uur worden afgestoken. U bent in overtreding indien u het vuurwerk op andere dagen afsteekt. We leven volgens mij in 2007 en niet 2004

Met vriendelijke groet
Martijn en Madeleine (Webmasters