Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

zaterdag, juli 26, 2008

Ome Joops tour in Kaatsheuvel!!!!????


Kaatsheuvel - Vanmiddag zijn de kinderen van Ome Joops Tour in Kaatsheuvel aangekomen. Om een mooi kiekje te schieten ben ik naar Crossroads gegaan. Daat zouden de kinderen langskomen. Ik heb geen kind gezien. Alleen in een dikke onweersbui gestaan. Om 16.30 uur heb ik de moed maar opgegeven en terug naar huis gefietst. Bij de Werft zag ik dat de kinderen al binnen waren. Vanavond hebben ze hun in de Werft traditionele ontmoetingsavond met de ouders en morgen staat het dagje Efteling op het programma. oop dat degene die weet hoe laat en via welke route de kinderen binnengekomen zijn dit even laat weten.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

zie mijn web-log Jan

28 juli, 2008  
Anonymous Anoniem said...

En zie www.112kaatsheuvel.nl: reportage van Martijn van Bijnen.

31 juli, 2008  

Een reactie posten

<< Home