Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

maandag, september 14, 2009

Oproep wegens vermissing


Op donderdag 27 augustus is mijn schoonzus Miranda in slechte psychische toestand vertrokken vanuit haar woning te kaatsheuvel.
Ze is weggegaan op een groene dames Batavus fiets met een zwarte fietstas achterop.
We maken ons ernstige zorgen om haar. Ook omdat zij op 25 juli bevallen is van een prachtige zoon die achtergebleven is bij mijn schoonouders.
Als iemand iets weet of haar gezien heeft laat het ons aub weten.

Je kunt mij mailen op: fam.bergmans@home.nl

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

waarom krijg ik daar geen sms bericht van van de politie. ?

15 september, 2009  
Anonymous Anoniem said...

volgens horens is ze al terecht

15 september, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Misschien omdat je anoniem heet?

15 september, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ik zou wel zeker willen weten of zij al terecht is. Op hyves mailt nl. dit bericht rond sinds vanochtend. Het eerste bericht is van familie van haar.

15 september, 2009  

Een reactie posten

<< Home