Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

woensdag, december 23, 2009

Arrestatie Kaatsheuvelnaar na verboden wapenbezit

KAATSHEUVEL - De politie heeft woensdagmorgen een 32-jarige man uit Kaatsheuvel aangehouden wegens verboden wapenbezit. Agenten hadden eerder informatie ontvangen dat de man over enkele vuurwapens zou beschikken. In de betreffende woning werden vervolgens een vuurwapen en een alarmpistool en bijbehorende munitie aangetroffen.
De Kaatsheuvelnaar verklaarde dat hij zich met deze wapens veiliger voelde. Hij is vervolgens aangehouden en ingesloten op het bureau, zo meldde een politiewoordvoerder.

1 Comments:

Blogger kaatsheuvel007 said...

Ik kan mij als buurtbewoner van de pannehoef er wel iets bij voorstellen. afgelopen 2 nachten word een buurt in de pannehoef al 2 nachten opgeschrikt rond 03:00 in de nacht door 3 jongeren die ijsballen hard tegen de ruiten gooien , dit gaat zo hard dat buurtbewoners bang zijn dat er ruiten gaan sneuvelen. ondertussen is er al diverse keren contact geweest met de politie , maar zo lang er geen vernielingen zijn aangericht word er met de meldingen niks gedaan.
Het is inmiddels zover dat de buurtbewoners de handen inéén hebben geslagen en zelf nu voor een oplossing gezorgd hebben , wat zeer nadelig en pijnlijk voor de jongeren zal uitvallen.

Dus bij deze kan ik me goed voorstellen dat iemand zijn eigen veiliger voelt door dat deze man zich zelf beveiligd , ik kan het niet goedkeuren natuurlijk , maar helaas zal het zo moeten doordat er steeds minder blauw op straat komt.

Fijne kerst allemaal , en voor de overlast jongeren zou ik zeggen....wil je gezonde en fijne kerstdagen hebben........blijf vooral binnen s'nachts.

24 december, 2009  

Een reactie posten

<< Home