Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

zaterdag, december 19, 2009

Het onderbuikgevoel van de VVD

Kaatsheuvel – Volgens gemeenteraadslid Jacky Smit (VVD), is er iets gaande rond het Bruisend Dorpshart. “Mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt. Er komen steeds meer zaken naar voren die bij mij twijfels oproepen. Ik heb hier geen gevoel over”, aldus Smit.

Ik moet eerlijk bekennen dat voor mij hetzelfde geldt: het college vraagt drie maanden uitstel bij de aannemer, de ondernemingsraad komt met bezwaren tegen een nieuw gemeentehuis, de gebruikersgroep die een procedure bij de Raad van State aanspant en als klap op de vuurpijl de motie van wantrouwen tegen Hans Waijers (CDA, Dorpshart) en de voorman van Gemeentebelangen die in de raadsvergadering zegt: “We zijn voor een nieuw Dorpshart en wat er met het gemeentehuis en carré gaat gebeuren, dat zien we wel”. Met deze uitspraak laat GB alles nog open. Zelfs een nee tegen het nieuwe gemeentehuis of carre is mogelijk.

Kortom, allerlei onzekerheden over het doorgaan van het nieuwe dorpshart. Begrijpelijk dat Smit een raar onderbuikgevoel heeft . Dat heb ik zelf ook.