Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

dinsdag, oktober 19, 2010

Kleinste Kruimeltje klaar voor musical

Kaatsheuvel - Hij zit helemaal vooraan in het Efteling theater. De elfjarige Sami Kappé uit Breda kijkt zijn ogen uit. Het nieuwe decor van Kruimeltje wordt getoond en Sami vindt het prachtig. 'Vooral die bewegende huizen, dat is echt tof.' In het theater vertelt de elfjarige Sami Kappé over zijn rol in de nieuwe musical die 21 november in het Efteling theater in première gaat. Sami uit Breda heeft, samen met nog vijf andere jongens, de hoofdrol bemachtigd van Kruimeltje. En na bijrollen in Ciske de Rat en Josef is de 11-jarige dan ook erg blij met deze nieuw verworven status. "Vooral omdat het ook nog eens in de Efteling is. Ik heb hier nog Doornroosje gezien en nu mag ik zelf op het podium staan. Echt tof."

Maar Sami blijft bescheiden. "Ik wist tot voor kort nog niet eens dat ik kon zingen. Toen ik acht jaar was heb ik tegen mama gezegd dat ik in een film wilde spelen. Maar ze gaf me op voor musicals en toen moest ik ineens audities doen met zingen! Ik vond het eigenlijk maar stom, maar heb het maar geprobeerd. Toen ik later een rol in Ciske kreeg en ook nog in Josef vond ik het eigenlijk allemaal kei leuk. En nu helemáál. Kruimeltje is echt gaaf.