Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

maandag, november 21, 2011

Nieuwe manager Triangel

REGIO - Marianne van der Zee is per 15 november de nieuwe manager bij de Twernteams Mozaïek Waalwijk en Triangel Loon op Zand. Zij neemt daar het stokje over van Ron Koevoets.

Met een managementwissel wil de Twern een frisse wind laten waaien in de teams. Door fusies in de regio zijn er veel ‘nieuwe’ mensen bij de Twern binnengekomen. “Ieder brengt zijn eigen enthousiasme en talent mee. Dat biedt mogelijkheden om de geestdrift in de teams aan te wakkeren”, licht directeur Gon Mevis toe. “Vandaar deze managementwissel. Ook in de uitvoering zijn we voortdurend bezig om de juiste mensen op de juiste plaats te krijgen en de talenten van mensen ten volle te benutten. Zo werken we hard om welzijn nieuwe stijl vorm te geven.”
Marianne van der Zee begint op 15 november als manager bij de teams Mozaïek en Triangel. Zij neemt de plaats in van Ron Koevoets die hier ruim tien jaar leidinggevende was. Koevoets blijft werkzaam als manager in andere werkgebieden van de Twern.
Van der Zee heeft ruim ervaring als leidinggevende bij de Twern, onder andere in het jongerenwerk: “Ik ben na mijn opleiding begonnen in de randstad. Sinds 1993 ben ik werkzaam in Brabant bij onder meer de Stichting Jeugd- en Jongerenwerk Tilburg, Kompaan, Bureau Jeugdzorg en de Twern.”
“In de loop der jaren heb ik ervaring opgedaan in de hele breedte van het welzijnswerk. De laatste acht jaar was ik manager bij de Twern in Tilburg Noord. En nu ga ik aan de slag in Waalwijk, Loon op Zand, Kaatsheuvel, De Moer, Sprang-Capelle en Waspik. Echt een nieuwe uitdaging, ik heb er zin in.”

Bron: Weekjournaal