Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

donderdag, oktober 25, 2007

Ook BurgerBelang voelt zich bestolen over gemeentehuis-idee

KAATSHEUVEL - Fractievoorzitter Cees Smulders van BurgerBelang in Kaatsheuvel voelt zich net als horeca-uitbater Luuk Broos bestolen door Gemeentebelangen. Ook BurgerBelang legde al eerder een plan op tafel om van het gemeentehuis van Loon op Zand een bruisend centrum te maken.

Gemeentebelangen wil volgens partijvoorzitter Jacques Broeders en fractievoorzitter Ad van Laarhoven van het gemeentehuis een multifunctioneel, levendig gebouw maken. Volgens Smulders is het idee dat Gemeentebelangen nu lanceert direct gepikt van BurgerBelang dat in de raadsvergadering van 6 september voorstelde om participanten te zoeken om van het gemeentehuis een multifunctioneel gebouw te maken.
Smulders wijst op de notulen waarin zijn idee uiteen wordt gezet. "Ik kreeg toen geen enkele steun. Ik kreeg van iedereen te horen dat ik te laat was met mijn idee." Wel kreeg Smulders van gemeenteraadslid Loes Heijs van Gemeentebelangen de complimenten voor zijn idee. "Tot mijn grote verbazing lees ik nu dat Gemeentebelangen zelf met ons idee komt", stelt Smulders verbolgen.
Ad van Laarhoven van Gemeentebelangen ontkent niet dat BurgerBelang in de vergadering van 6 september een voorstel heeft gedaan om participanten te zoeken voor een multifunctioneel gemeentehuis. "Daarbij doelde Smulders op nieuwbouw van het gemeentehuis en dat is voor ons niet aan de orde. Wij gaan voor renovatie", aldus de fractievoorzitter.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

het is mij een raadsel waar het nu nog om gaat hier?Wat verstaan ze onder een bruisend dorpshart een nieuw gemeentehuis?Hier gaat helemaal niks gebeuren in dit dorp vrees ik.
Ze weten zelf niet wat ze willen,doodziek word je er toch van van dat gesteggel!

26 oktober, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik zeg het, politiek begint waar het verstand ophoudt !!!!!!.
Wordt het niet eens tijd voor een nieuw college en raad, die wel verstand van zaken hebben en die niet zoals het merendeel een beetje belangrijk lopen te doen in het dorp, hé Waijers !!!!!!!!!!!!!

26 oktober, 2007  
Anonymous Anoniem said...

is niet zo moeilijk he anoniem.
het is altijd zo dat ze denken belangrijk te zijn , bij feesten en partijen (waar het goed eten en zuipen is ).
je denkt toch niet dat ze zich druk maken voor jan met de pet, ze hebben wel meer te doen .
daar in het gemeentehuis laten ze de champagne wel bruisen.

26 oktober, 2007  
Blogger Kaatsheuvel said...

Jammer dat jullie anoniem reageren

27 oktober, 2007  

Een reactie posten

<< Home