Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

zaterdag, oktober 13, 2007

Roddel of de échte waarheid?

Kaatsheuvel – Al maanden gonst het van de geruchten dat de voorzitter van het succesvolle koor De Levensgenieters afgezet zou zijn. Deze week kwam naar buiten dat de ex-voorzitter zelfs niet meer welkom zou zijn bij het koor. Vorige week heb ik de oprichter/ex-voorzitter gebeld. “Ik heb een jaar geleden al tegen het bestuur vertelt dat ik zou stoppen met het voorzitterschap. Dat heb ik fout gedaan, want dat had ik een jaar geleden ook aan de leden moeten vertellen”. Afgelopen zondag zong de ex-voorzitter nog gewoon mee. Of er later nog iets is voorgevallen is niet bekend. We houden het tot zover maar bij roddel….

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

De waarheid: Sjef is weg bij het koor. Gewoon naar huis gestuurd door zijn eigen schuld.

18 oktober, 2007  

Een reactie posten

<< Home