Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

dinsdag, november 06, 2007

Weer auto uit de bocht op Europlalaan

Kaatsheuvel – Vanavond is om 20.30 uur weer een auto uit bocht gevlogen aan Europalaan ter hoogte van de Heikant. Er vielen geen gewonden. De chauffeur, die 200 meter van het kruispunt woont, verklaarde dat hij niet harder reed dan 50. Volgens buurtbewoners is het de vierde auto deze week. Volgens de politie zijn er op de zelfde plaats al 37 auto’s uit de bocht gevlogen.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

nou ik snap daar geen hout van,hoe kun je daar nu uit de bocht vliegen?
Dan moet je toch ontzettend hard rijden,dat kan toch niet anders?

07 november, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik rij daar dagelijks. Met geen mogelijkheid dat je daar met 50 de bocht uit gaat, tenminste niet met APK goedgekeurde banden.
De gemeente moet daar geen geld verspillen aan onderzoek. Mensen die daar de bocht uit gaan hebben dat aan zichzelf te danken.

09 november, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Flauwekul!! Mijn echtgenote rijdt altijd heel rustig (ik vind wel eens te rustig).
Zij is voor de zomervakantie in een fikse bui ook uit de bocht gevlogen.
=>ze rijdt rustig
=>auto maand van te voren APK gebeurd (MET Steekproef toevallig).
Het is bij regen gewoon supergevaarlijk.

Ik wil ergens mijn schade kunnen claimen. Dus geen onderzoek:
maar ander wegdek!
schade vergoeden aan tot nu toe gedupeerden.

09 november, 2007  
Anonymous Anoniem said...

't Is een bochtje waar je je gauw op verkijkt. Een waarschuwingsbord en/of aanbevolen max. snelheid op 30 km/u zou goed zijn. Dan kun je ook wat "rustiger" rechtsaf de Heikant inslaan.

09 november, 2007  

Een reactie posten

<< Home