Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

woensdag, juni 04, 2008

Verdonk naar Loon op Zand

LOON OP ZAND - Rita Verdonk komt vrijdagavond voor een openbare bijeenkomst naar De Wetering in Loon op Zand. Ze licht de plannen met haar politieke beweging Trots op Nederland toe. Verder gaat ze de discussie aan met bezoekers van de avond. De bijeenkomst begint om 20.00 uur.

Rita Verdonk houdt een grote 'voorjaarstoernee' door Nederland. Het gezicht van Trots op Nederland wil met mensen praten over de toekomst van Nederland, de problemen en de oplossingen daarvooor. Ook in Loon op Zand komen tal van thema's aan bod, van bijvoorbeeld files, immigratie, onderwijs, zorg tot veiligheid.

De avond in De Wetering (Weteringplein 1) is vrij toegankelijk. De zaal gaat open om 19.30 uur.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

En heeft ze al afgezegd nu ze gekort is op haar beveiliging?

05 juni, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ja! Jippie, ze komt niet!
Ik zou als inwoner van de gemeente Loon op Zand ook verschrikkelijke vervangende schaamte hebben als zo'n mens (Is ze dat eigenlijk wel?!)hier naar toe zou komen.

05 juni, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Waarom zou je je schamen als ze naar loon op Zand komt? Je kunt het (net als ik) ook gewoon niet met haar eens zijn. Vrijheid van meningsuiting: zij mag zeggen wat ze wil, ik mag daarvan vinden wat ik wil, heerlijk toch?

05 juni, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik zou me schamen als veel inwoners achter haar aan zouden hobbelen.
Verder ben ik het helemaal met jou eens hoor, anoniem hierboven!
Anoniem 2

05 juni, 2008  

Een reactie posten

<< Home