Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

dinsdag, augustus 05, 2008

Flinke vechtpartij op Nieuwe Markt in Kaatsheuvel

KAATSHEUVEL: De politie is een onderzoek gestart naar de toedracht van een flinke vechtpartij op het Marktplein maandagavond rond 22.30 uur. Een 17-jarige jongen uit Kaatsheuvel heeft aangifte gedaan van zware mishandeling.

Volgens hem en diverse getuigen sloeg een 42-jarige man uit Kaatsheuvel hem enkele malen met een honkbalknuppel. Ook zou het slachtoffer geslagen zijn door de vriend van de dochter van de 42-jarige verdachte. Bij de vechtpartij waren ook de moeder en de dochter betrokken. Over en weer werd geduwd en getrokken tussen de familie en de jongeren.

De 42-jarige verdachte en zijn 15-jarige zoon zijn later in hun woning aangehouden. Ook de jongen wordt verdacht van openlijk geweld. Er zou al langer een conflict bestaan tussen de twee jongens.

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Tja, wat moet je hier nou van vinden? Het eerste wat mij te binnen schiet is: "hoe haal je het als vader in je hoofd om zo'n voorbeeld te stellen?".
Aan de andere kant, ik weet de achtergrond van het verhaal niet. Misschien werd de 15-jarige zoon stelselmatig bedreigd of getreiterd door die groep 'kansenjongeren' die daar iedere avond een hoop herrie aan het maken zijn met hun scooters en kansloze honda civics. Dan kan ik het me ook wel weer voorstellen dat het op een bepaald moment genoeg is als vader en dat je verhaal gaat halen....
Is er iets bekend over de achtergrond?

06 augustus, 2008  
Anonymous Anoniem said...

henk je weet inderdaad de achtergrond van het verhaal niet.

06 augustus, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Kansenjongeren, tot daar aan toe al weet ik niet precies wat je daarmee bedoelt , kansloze Honda Civics , nou moet je wel het beste en betrouwbaarste automerk ter wereld met rust laten alsjeblieft, over kansloze autos gesproken , welke rijd jij trouwens , BMW soms of Mercedes ? Generaliseren en provoceren is makkelijk, leer eerst de feiten maar eens kennen !

06 augustus, 2008  
Blogger Kaatsheuvel said...

De politie heeft de feiten niet bekend gemaakt. Natuurlijk zou ikzelf er ook wat meer van willen weten.

06 augustus, 2008  
Anonymous Anoniem said...

@ anoniem 1: Dat zeg ik toch? Jij wel?
@ anoniem 2: Dat kansloze sloeg vooral op het 'gepimpte' karakter van de auto's op de markt en hun bestuurders. Met lichtjes en geluidsinstallaties die duurder zijn dan de rest van de auto een hoop lawaai maken. Mijn excuses als jij je als honda civic rijder aangesproken voelt, al denk ik wel dat je mijn punt een beetje mist. Mocht hier enige verdere discussie plaatsvinden dan zou ik graag verder praten over de vechtpartij (en toedracht) op de markt, niet over de status van de Honda Civic.

En FYI, ik rijd geen BMW (klein financieel probleempje) en in een Mercedes zou ik nog niet dood gevonden willen worden (of krijg ik nu alle Mercedes rijders over me heen, hierbij bij voorbaat mijn excuses)

07 augustus, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Mensen waar maak je je druk over,als er ruzie onstaat dan is er altijd wel wat

En by the way zorg dat er voor jongeren een plek komt waar ze kunnen zijn bv als de unit in sprang of zoiets en dat op bepaalde lokatie's in kaatsheuvel

De jongeren mogen nergens meer staan of ze klagen over scooters auto herrie van het praten enz
Dat ga je krijgen he,als ze niks meer mogennnnn benadrukt mogen

We moeten onze kinderen vanaf 16 tot en met .... binnen huis vast binnen op een stoel geloof ik

Ja sorry dit moest er een keer van komen
en dat ouders zich mee bemoeien met een ruzie van kinderen jah dat moeten ze nie doen maar je ziet gebeurt toch

07 augustus, 2008  

Een reactie posten

<< Home