Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

dinsdag, maart 31, 2009

Geachte lezer(s)

Kaatsheuvel - Gisteravond heeft zich op deze site een ernstig voorval voorgedaan. Een of andere onverlaat knalde 90 reacties op het bericht van de in elkaargeslagen politieagente.
Dat is op zich niet erg, maar hij ondertekende met de naam van de onlangs overleden voorzitter van DESK en betrok daar ook nog zijn vrouw (met name genoend) daarin.

Ik zat gelukkig achter de pc toen de reacties binnenkwamen en kon direct maatregelen nemen. Het IP adress en de schrijver is bekend, maar ik weet niet wat ik er mee aan moet. Als je zo'n zieke geest hebt dan is een ban daar niet tegen opgewassen.

Het heeft mij genoodzaakt om U te verplichten te sensureren. U plaatst uw reactie, en als die niet beledigend is wordt hij gewoon vrij gegeven. Voor de vaste bezoekers zoals Henk vind ik dat jammer. Maar het kan niet anders. Ik kan en mag het niet toestaan dat mensen beschadigd worden.

Webmaster

6 Comments:

Anonymous Lennard Alink said...

Indien er sprake is van ernstige beledigingen (ik weet de aard niet van de beledigingen, en of die tegen de webmaster of tegen iemand anders gericht waren) zou ik persoonlijk toch aangifte doen.

01 april, 2009  
Anonymous Henk said...

Tja met 1100 pagehits per dag was het wachten op een paar 'zieke geesten'. De prijs van succes?

Zolang het alleen censuur is op kwetsende commentaren is en niet op afwijkende meningen, zie ik het probleem niet zo Jan.
Wacht ik toch gewoon een dag langer om te zien wie het nu allemaal weer niet met me eens is ;)

01 april, 2009  
Anonymous Anoniem said...

ik zou toch maar aangifte doen,wegens smaad.
want je hebt het ip adres,dus je weet wie het is.

harrie

02 april, 2009  
Anonymous Henk said...

Dat is niet helemaal waar: je weet van welke computer het verstuurd is. Niet per se wie het gedaan heeft.
Ik heb geen van de reacties gezien en kan dus niet oordelen of het bedreigend, of beledigend was.
Jammer dat het zo moet, aan de andere kant wel weer prettig dat je je niet eerst door 10 ziekteverwensingen heen hoeft te worstelen voor je een zinnige reactie leest.

02 april, 2009  
Anonymous Jacky Smit said...

Henk,
ik heb het wel gezien. 96 x dezelfde reactie, de tekst was echt vreselijk. Jan heeft groot gelijk dat hij nu modereert.
groet van Jacky

02 april, 2009  
Anonymous Anoniem said...

ik ben dus echt niet bang dat mijn reactie er niet opkomt
het is wel zo dat er altijd mensen zijn die de boel verzieken voor een ander
jan je hebt groot gelijk dus

peter

03 april, 2009  

Een reactie posten

<< Home