Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

maandag, september 21, 2009

Oproep aan de jeugd van Kaatsheuvel

Kaatsheuvel - Misschien komt het zo over dat op de site er kritiek op de jeugd doorklinkt. Laat me vooropstellen dat dat zeker niet de bedoeling is. Dat er weinig te doen is voor de jongeren is een publiek geheim. En dat er weinig geld ingestoken word idem. Ik ben niet de jongste meer, maar vroeger hingen wij ook op pleintjes. Maar dan ging het meer om een partijtje voetbal en wat kletsen. Tegenwoordig hoor je steeds meer scheurende auto's door het centrum en sommige mensen spreken van het dealen van drugs. Maar let op! De verkiezingen komen eraan. De gelegenheid dus om je te uiten. Enquetes helpen niet. De vraag is waar de jeugd echt behoefte aan heeft. Ik zal zorgen dat de reacties bij de desbetreffende wethouder terecht komen. Ga eens nadenken en reageer op deze oproep. Niet reageren is dus een gemiste kans.

Noot: Ik ben niet gelieerd aan een politieke partij. Ik tracht alleen de behoeften van de jongeren in kaart te brengen zodat de politiek er wat mee kan.

2 Comments:

Anonymous webmaster said...

Dit stukje: ik had ook een stukje ingestuurd over de kritiek van ouderen op de jeugd en ook van mensen die altijd thuis lopen en niks presteren en dan plaats je het niet, wel erg laf..........

heb ik niet gezien. Heb je zelf geen fout gemaakt? Ik wil het best plaatsen maar ik heb het echt niet gelezen............. Het andere wel en jij misschien ook mijn commentaar

22 september, 2009  
Anonymous WEBMASTER said...

De reacties zijn uitgeprint en verzameld. We zullen proberen een samenvatting te maken en deze op de site zetten. We zuller ervoor zorgen dat de reacties bij de desbetreffende personen terecht komen.

22 september, 2009  

Een reactie posten

<< Home