Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

vrijdag, oktober 23, 2009

Ingekomen waarschuwing

Ik krijg zojuist een waarschuwing doorgestuurd, die naar mijn mening tevens nieuwswaarde heeft; vandaar hier, op deze plek. De informatie is in elk geval belangrijk genoeg om breed te delen, want veel Nederlandse bedrijven hebben er op dit moment concreet last van; meerdere keren per dag.

Bedrijven en consumenten verspreid over heel Europa ontvangen de laatste weken constant verdachte telefoontjes, die afkomstig zijn van dit telefoonnummer: 003057604505. Na het opnemen blijft het stil aan de andere kant van de lijn en wordt de verbinding verbroken. Het dringende advies dat ik op verschillende internetfora lees: niet terugbellen. Dat kan namelijk fors in de papieren lopen. Het schijnt om een Chinees bedrijf te gaan dat een Grieks telefoonnummer gebruikt. Er zijn meerdere vermoedens waar ze precies op uit zijn. Eén daarvan is dat ze op jouw kosten kunnen bellen, wanneer je terugbelt

1 Comments:

Blogger Jacky said...

Dank je Jan voor deze melding

Ik ben blij dat ik op mijn normale tel geen nummermelding heb scheelt de helft om op te letten...

25 oktober, 2009  

Een reactie posten

<< Home