Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

dinsdag, februari 23, 2010

Excuses van Gemeentebelanger Henny van den Broek aan KWF

Kaatsheuvel – De nummer 15 op de lijst van Gemeentebelangen in Loon op Zand, Henny van den Broek heeft officieel zijn excuses aangeboden aan het Koningin Wilhelmina Fonds. Van den Broek die sinds een jaar voorzitter van het KWF in Kaatsheuvel haalde enkele weken geleden de woede van enkele collectanten van het KWF op zijn hals omdat hij bij een uitnodiging om te collecteren een wervingsfolder van zichzelf als lid van Gemeentebelang had bijgevoegd. Dit leidde tot officiële klachten bij het KWF dat zich richt op het totale veld van kankerbestrijding. Van den Broek zegt spijt te hebben van de actie.
“Ik zat de brieven in te pakken en in mijn enthousiasme heb ik er een foldertje van mezelf van Gemeentebelangen bij gestopt. Ik zag daar zelf het kwaad niet van in, maar nu ik weet dat het zo gevoelig ligt zal ik de volgende keer voorzichtiger zijn”, aldus van den Broek. Hij is blij dat het KWF, nadat de zaak uitgepraat is, zijn excuses heeft aanvaard heeft en dat de lucht geklaard is. Huidig fractievoorzitter Ad van Laarhoven van Gemeentebelangen is blij dat Van den Broek zijn excuses heeft aangeboden. Hij beschouwd de zaak hiermee als afgedaan.

1 Comments:

Blogger peter said...

mensen die niet in staat zijn om verschillende dingen te scheiden?
zijn die wel capabel voor de politiek, nee dus.
dat is dus weer iets wat ones te wachten staat van gemeentebelangen.

peter h

23 februari, 2010  

Een reactie posten

<< Home