Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

zondag, januari 01, 2012

Ingekomen: Man (61) in elkaar geslagen op nieuwjaarsochtend.

Kaatsheuvel - UPDATE: Vanmorgen tussen half 8 en half 9 is mijn autistische 61-jarige Kees van der Made op de Markt in in Kaatsheuvel in elkaar geslagen op straat door een groep van 4 tot 6 stoere jongens. Hij liep van de Magnoliastraat (KlimOp-school) richting Berndijksestraat om naar tante Dimphy te gaan die in het nieuwbouw ...complex Moliere woont (voormalig Pepping-terrein bij de Albert Heijn in Kaatsheuvel). Wie kent een van de daders of weet wat meer te vertellen over deze laffe daad. Bel 06-24661324 of reageer via fb. Verspreid dit bericht aub door. 2012.

UPDATE: Het is vanmorgen gebeurd voor de gemeente-winkel op de Markt in Kaatsheuvel. Kees liep daar en werd door een groepje van 4 tot 6 jongens uitgescholden voor pedo. Hij ging wat harder stapper en voelde een klap op zijn hoofd. Daarna is de hele groep op hem losgegaan. Hij is naar zijn begeleiders terug gestrompeld en naar het ziekenhuis gebracht door tante Dimphy. Zijn gezicht zat onder het bloed en hij is gehecht tussen zijn neus en lip en heeft een enorme bult op zijn slaap. Hij is doodsbang en is gelukkig weer thuis bij zijn begeleiders. Tante Dimphy wilde aangifte gaan doen bij de politie maar die vroegen haar of ze donderdag wilde terugkomen.................

4 Comments:

Blogger j. vd linden said...

Laat hier onze burgemeester maar eens een spoedje van maken

01 januari, 2012  
Blogger j. vd linden said...

Laat onze burgemeester dit morgen vroegmaar als eerste oplossen.
dit is al het tweede minpuntje in 6weken van onze politie

01 januari, 2012  
Blogger UrbanCowboy said...

Dit is een reactie op een verhaal van uwe zijde , maar mijn verhaal is een persoonlijke aanval tegen het justitie apparaat zelf .



Dat is voor mij een HEEL bekend antwoord van de heren Justitie !!!
Ikzelf had afgelopen zomer ook een akkefietje met Politie , Nadat er een Fiets van me gestolen was en de dader ervan bij mij bekend was , PROBEERDE ik daarvan ook een aangifte te doen . Het verloop
staat hieronder.

Eerst bellen voor wijkagent.
Die laat zijn gezicht niet zien maar neemt telefonisch contact met me op met als antwoord dat ik moest aangifte doen via internet.
ik doe mijn verhaal op internet , maar komt terecht bij hoofdburo GELDERLAND , terwijl ikzelf in BRABANT woon . Dat bericht word dan EINDELIJK na een week terug gestuurd met de woorden :'Maak maar een afspraak in OOSTERHOUT " Na 2 weken kon ik dus eindelijk een aangifte doen , DENK JE ? FOUT GEDACHT !!! doordat ik openbaar vervoer afhankelijk ben en alles lekker geregeld staat tijdens schoolvakanties , kwam ik een half uur te laat in Oosterhout aan en werd LINEA RECTA terug gestuurd , want ik was te laat zeiden ze !!! Ik kon dus eindelijk NA 4 WEKEN eindelijk aangifte ervan doen !!

Dus een lang verhaal kort gemaakt , Indien je de dader kent is het makkelijker om zelf de SHIT uit die gozer te trappen , dan te wachten op de heren in blauw !!!

02 januari, 2012  
Blogger Rudy said...

Verschrikkelijk verhaal. Hopelijk worden de daders snel gepakt en gestraft en geneest het slachtoffer zonder veel lichamelijke of geestelijke klachten.


@UrbanCowboy..
Hoe kortzichtig en zelfzuchtig kun je zijn: hier wordt een verhaal verteld over iemand die in elkaar is geslagen en jij klaagt over het niet kunnen doen van een aangifte van je FIETS? En als klapper geef je dan ook nog de tip om de dader maar beter zelf in elkaar te trappen???

02 januari, 2012  

Een reactie posten

<< Home