Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

dinsdag, maart 13, 2007

Kaatsheuvel : Bidbook dorpshart gereed.


Vandaag heb ik het bidbook van het Kaatsheuvels bruisend dorpshart mogen ontvangen. Aardig van het gemeentebestuur om het ook ons toe te sturen. Een ietswat ongewoonlijke term, maar als je wat googeld dan is het blijkbaar in de bouwsector gemeengoed. Ik hou het maar op een nota van uitgangspunten. Ik moet zeggen, dat het een lijvig boekwerk is geworden. De lezer krijgt een goede indruk van hoe het centrum van Kaatsheuvel gaat worden. Toch denk ik dat wethouder Wayers nog wel wat hobbels te nemen heeft. Ik weet niet of er eigenaren zijn die nog onroerend goed in het gebied hebben; ik weet nog dat toen het centrumplan serieus werd, elke projectontwikkelaar onroerendgoed begon aan te kopen. Eigenlijk is het allemaal niet zo spectaculair. Alleen het gemeentehuis ziet er (op pagina 38) geheel anders uit dan nu. Als ik het zo kan bekijken, dan moet de wethouder financiers kunnen krijgen. Er zit aardig wat nieuwbouw in het plan. Het ziet er in elk geval hoopvol uit


Labels:

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hey ik zag vanavond een film ploeg uitstappen rond 18:45 in de gashuisstraat vlak voor het pand van de lidl en er was een joris bij kan hem me niet thuis brengen maar hij presenteert volgends mij kinder programma's en eo programma's.

weet jij misschien wat dat was?

14 maart, 2007  
Anonymous Anoniem said...

ik heb gezocht het is Joris Linssen van hello goodbey

14 maart, 2007  
Anonymous Anoniem said...

taxi doet hij toch ook?

14 maart, 2007  
Blogger Kaatsheuvel said...

Ik weet van niks, ik zat op een verjaardag!

15 maart, 2007  

Een reactie posten

<< Home