Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

donderdag, maart 15, 2007

Kaatsheuvels centrum gaat bruisen

Vandaag tussen de bedrijven door, het bidbook van de gemeente Loon op Zand bestudeerd. Voorwaar geen eenvoudige klus. Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik tot de sceptici behoorde van eerst zien en dan geloven. Nu ik het bidbook doorgelezen heb is daar veel van weggenomen. Van één ding ben ik zeer gecharmeerd: de entree naar het plein vanuit de Peperstraat en Gasthuisstraat. Als ik het goed bekeken heb moet je door een entree van 15 meter breed het gevoel krijgen dat je echt een apart stukje Kaatsheuvel binnenstapt. De denkers hebben dit ook voor de Berndijsestraat bedacht. Het nieuwe gemeentehuis moet van daaruit als blikvanger gaan werken. Ik zal proberen de komende dagen voor mezelf, en voor de lezer een beeld te scheppen. Daarin past een gesprek met wethouder Hans Waijers, dat op maandag gepland staat

Labels: