Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

donderdag, augustus 23, 2007

Ook de politie leest deze site

Kaatsheuvel - Tot mijn grote verbazing kreeg ik vanmiddag een telefoontje van de politiewoordvoerder. Er zou in de krant een foto gestaan hebben van twee agenten en een mevrouw met een damesfiets. Hij vroeg me wie die foto had genomen. Nou ben ik betrokken geweest bij de diefstal van de fietsen aan de Vaertkant maar Frank Trommelen heeft de foto gemaakt. Voor mijn website heb ik een foto genomen. Dus de woordvoerder verzocht om het artikel door te mailen. Wat blijkt: Ik krijg een afdruk van een artikel op deze site. Dus niks geen krant, maar een HTML kopie van Kaatsheuvel.blogspot.com Met dank aan de agenten die op de foto staan.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ze speuren in ieder geval goed
maar die fiets van lidie is altijd nog niet terecht

24 augustus, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Jan,
Jij bent toch niet betrokken bij fietsendiefstallen!
Ik dacht dat jij een van onze weinige eerzame burgers was.

24 augustus, 2007  

Een reactie posten

<< Home