Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

zondag, augustus 10, 2008

Kaatsheuvel.blogspot.com vanuit 22 landen bezocht

Kaatsheuvel – Statistieken zeggen meestal niet zoveel maar één opvallende wil ik U toch niet onthouden. Deze site is in de vakantieperiode vanuit 22 landen bezocht. Van België tot Brazilië, van Oostenrijk tot Australië. Ik neem aan dat het mensen zijn geweest die op vakantie waren en misschien nu wel weer aan het werk moeten.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

tja hoe zou dat nu komen dat er van uit 22 landen naar jou web-log word geken ????

Ik kan je zeggen dat dit niet vreemd is het is juist mega goed dat er zo veel naar deze supper web-log word gekeken en dan nog wel uit 22 landen helemaal geweldig

Mijn oprechte mening is:

Het is en blijf een mega goede,mooie,duidelijk, en een diverse web-log met veel nieuws en vele foto's van mij verdiend deze webmaster met zijn web-log een dikke 10 en een mega dik compliment

Webmaster ga zo door met deze web-log

Groetjes

een trouwe lezer van deze site

11 augustus, 2008  
Blogger Gerard said...

Ja Jan, een goed produkt verkoopt zichzelf.

11 augustus, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Vanuit de Dominicaanse Republiek was het leuk lezen over de Ketsheuvel Jan!

11 augustus, 2008  
Blogger Kaatsheuvel said...

Je meent t niet!

11 augustus, 2008  

Een reactie posten

<< Home