Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

zaterdag, februari 07, 2009

Politie arresteert man uit Kaatsheuvel na melding vechtpartij

KAATSHEUVEL - De politie heeft gisteravond rond 22.45 uur in de Leemkuilen een 36-jarige inwoner uit Kaatsheuvel aangehouden. Agenten stelden een onderzoek in na een ontvangen melding van een vechtpartij op straat. Ter plaatse werden ze aangesproken door een 16-jarige jongen uit Sprang-Capelle en zijn vriendin. De jongen had meerdere verwondingen in zijn gezicht. Het tweetal verklaarde dat de man die op dat moment nog in de omgeving was de jongen in het gezicht had geslagen. Tijdens het verhoor vertelde de verdachte dat hij de jongen had aangesproken nadat hij glas kapot gegooid had op het plein. De vrienden van het slachtoffer waren het daar niet mee eens waardoor een trek- en duwpartij ontstond. De man bekende de 16-jarige in het gezicht geslagen te hebben.

24 Comments:

Anonymous Anoniem said...

zelfverdediging.
Waarom is dat toch leeftijds gebonden?.....

07 februari, 2009  
Anonymous Anoniem said...

stom van hem om zich ermee te bemoeien

07 februari, 2009  
Anonymous Anoniem said...

applaus voor de man die gearresteerd is!!! Alleen jammer dat ie nu ervoor moet boete.Waarschijnlijk spelen er veel kinderen op dat plein en dus lekker gevaarlijk he als het verpest wordt door die "stoere" jeugd van tegenwoordig.

08 februari, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Vooral de hand boven het hoofd blijven houden bij die jeugd. Ze leren ze dat acties toch geen gevolgen hebben. Ik weet niet wat daar gebeurd is, ik was er niet bij, maar als het inderdaad gegaan is zoals beschreven in het artikel dan lijkt het me ook zelfverdediging en verdient die man een schouderklopje, geen arrestatie.

09 februari, 2009  
Anonymous Anoniem said...

nee is ook niet laf 36 jarige die een 16 jarige pakt jij altijd met je kk opmerkingen henk ze moeten jou een keer een pak slaag geven

09 februari, 2009  
Anonymous Anoniem said...

nee is ook niet laf 36 jarige die een 16 jarige pakt jij altijd met je kk opmerkingen henk ze moeten jou een keer een pak slaag geven

09 februari, 2009  
Anonymous Anoniem said...

nou ik heb ook wel eens jeugd aangesproken die glas kapot aan het gooien waren waar kinderen speelden,nou de verwensingen die ik naar mijn hoofd kreeg waren niet mals,een meisje dreigde zelfs mijn hond te schoppen die ik bij had,ik heb ook echt tot 10 moeten tellen toen hoor anders was ik ze aangevlogen.
je emotie kan je wel eens de baas worden,en ze hebben die man tot op het bot toe uitgedaagd die slaagt echt nie voor niks.kijk dat ze ergens bij elkaar komen vind ik niet erg maar waarom moet er altijd overal glas kapot gegooid worden,de volgende dag spelen op die pleintjes wel kleine kinderen,de gevolgen zijn niet te overzien als ze in het glas vallen,kan de jeugd misschien daar ook is bij stilstaan?

09 februari, 2009  
Anonymous Anoniem said...

nee anoniem dat is zeker niet laf!!! Het enigste wat jullie kunnen is schelden met ziektes andere taal ken je waarschijnlijk niet.

09 februari, 2009  
Anonymous Anoniem said...

kindermishandeling

09 februari, 2009  
Blogger Kaatsheuvel said...

LET OP!
Vanaf morgen worden reaties met ongeoorloofd taalgebruik en persoonlijke aanvallen verwijderd.

09 februari, 2009  
Blogger Kaatsheuvel said...

LET OP!
Vanaf morgen worden reaties met ongeoorloofd taalgebruik en persoonlijke aanvallen verwijderd.

09 februari, 2009  
Anonymous Anoniem said...

LAf? Wat heeft laf er nou weer mee te maken? Een beetje als stoere kerels iedereen uit gaan lopen dagen en spullen stuk gooien, als iemand er iets van zegt met een hele groep die man gaan duwen en als je dan een klap krijgt omdat die man zich bedreigd voelt gaan uithuilen bij je moeder. Wie is hier nou precies laf?

10 februari, 2009  
Anonymous Anoniem said...

henk heeft volkomen gelijk,als je iemand uitdaagt en tergt alleen omdat je aangesproken word op iets wat je doet,dan moet je niet janken en de gevolgen aanvaarden,so be it!

10 februari, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Doet me denken aan wat er zich precies daar een jaar of drie geleden allemaal heeft afgespeeld. Wordt nu de volgende familie weggepest?

10 februari, 2009  
Anonymous Anoniem said...

nou henk kom jij er dan een keer iets van zeggen met je grote smoel vuile betweter je weet het toch allemaal zo goed doe er dan wat aan pipo

10 februari, 2009  
Anonymous Anoniem said...

nou henk kom jij er dan een keer iets van zeggen met je grote smoel vuile betweter je weet het toch allemaal zo goed doe er dan wat aan pipo

10 februari, 2009  
Anonymous Anoniem said...

nou henk kom jij er dan een keer iets van zeggen met je grote smoel vuile betweter je weet het toch allemaal zo goed doe er dan wat aan pipo

10 februari, 2009  
Anonymous Anoniem said...

nou henk kom jij er dan een keer iets van zeggen met je grote smoel vuile betweter je weet het toch allemaal zo goed doe er dan wat aan pipo

10 februari, 2009  
Anonymous Anoniem said...

wat heeft dit ingodsnaam te maken met een familie wegpesten?

Het is eigenlijk gewoon zelfverdediging.
Want als iemand duwt mag je je verweren.
Van een duw kan je ook je nek breken.

Maar ja omdat ze minderjarig zijn word het hand boven hun hooft gehouden.
Ik ben 22 en laat me ook niet afzeiken of aan me lijf zitten door een 16 of 17 jarige al zijn ze 12 met een grote bek.

Maar ja zoals ik al zei waarom moet zelfverdedeging toch leeftijds gebonden zijn.

10 februari, 2009  
Anonymous Anoniem said...

@ een na laatste anoniem:
Je valt een beetje in herhaling. En als ik zoiets zou zien zou ik er ook iets van zeggen. En als ik daarna belaagd word door jou en al je vrienden verdedig ik me ook. Mag jij daarna huilend de politie bellen, betaal ik de boete, ok?

11 februari, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Oke heel stoer allemaal henk maar je bent gewoon een laffe hond want als er iets gebeurd bellen we de politie niet dat lossen we gewoon met jou zelf held op sokke

ik ben die andere gozer niet maar ik vind dat je toch wel heel stoer allemaal loopt te roepen hoe het moet maar zelf snap je er geen kut van snotpin

14 februari, 2009  
Anonymous Anoniem said...

ik denk dat jij de laatste zou zijn die er wat aan zou doen henk, maar ik vind dat je het allemaal heel goed weet meneer dus kom een keertje praten dan moet je ff melden dat je henk bent dan komt dat helemaal goed

14 februari, 2009  
Anonymous Anoniem said...

sjonge sjonge stelletje kleuters hier die reageren op henk,leren jullie nou eerst maar eens je troep op te ruimen,en niet overal glas kapot te gooien,vooral niet waar kleine kinderen spelen.
Kijk de ware reden is dat die man een bierfles naar zijn voeten kreeg gegooid nadat hij jeugd aansprak op hun gedrag,had je dat mij mij geflikt dan had ik iemand ook een knal voor zijn harsens gegeven jeugd of geen jeugd,het moet maar eens afgelopen zijn hier op die pleintjes met die rotzooi trappen,moet je af en toe is op het hennie kijken het lijkt wel een vuilnisbelt overal kapot glas,lege zakken chips.gebruikte condooms,speel toestellen helemaal onder de kots,en daar moet je dan door heen bangeren als je je kinderen naar school gaat brengen,walgelijk!en de zomer is het echt niet normaal.iedere dag weer moet ze de troep op komen ruimen van de gemeente en daar staan vuilnisbakken genoeg.wij hingen vroeger ook op straat rond maar wij vernielden geen dingen want dan kreeg je een paar goede klappen als je thuiskwam,en weet je van wie?van je bloedeigen vader!je liet het wel uit je kop!

14 februari, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Misschien in Sprang gaan wonen?:$:$

15 februari, 2009  

Een reactie posten

<< Home