Kaatsheuvel

Verzameld nieuws uit Kaatsheuvel Disclaimer: Teksten en/of foto's van deze weblog mogen niet worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotocopie, of op welke andere wijze. Nederlandse Vereniging voor Journalisten 13641

woensdag, september 08, 2010

Aanbevolen door prominente Kaatsheuvelnaren

Beste allemaal,

In november 2009 is bij onze dochter Joyce de diagnose acute lymfatische leukemie vastgesteld. Ze wordt hier tot 2012, intensief voor behandeld.

Tijdens deze behandeling komen wij in aanraking met verschillende stichtingen.
Een ervan is Stichting Lucai. Stichting Lucai biedt ernstig zieke tieners en hun gezin een compleet verzorgde, onvergetelijke en onbezorgde vakantieweek in de directe omgeving van Uden. Joyce heeft via deze Stichting op 21 mei 2010 een onvergetelijke meidendag gehad. Omdat deze stichting nog niet zo’n naamsbekendheid heeft als andere goede doelen maar dat zeer zeker verdient vraag ik u aandacht voor deze stichting. Zie voor meer informatie www.lucai.nl.

Op 11 en 12 september 2010 wordt voor de 30ste keer de “80 van de Langstraat” georganiseerd. Ik wil deze “80 van de Langstraat” als donatieloop gaan lopen voor Stichting Lucai.

Bij deze wil ik u vragen, of u deze activiteit, eventueel samen met uw vrienden, kennissen, bedrijf wilt sponsoren door een bedrag te doneren. Meelopen voor Stichting Lucai mag natuurlijk ook. Wilt u mij steunen laat het dan even weten. Ik stuur u een donatielijst waarop u de namen van de donateurs met het te doneren bedrag kunt noteren.

Het makkelijkst voor mij is om de donatie contant te ontvangen zodat ik het gehele bedrag in een keer kan overhandigen aan Stichting Lucai.Ik verzoek u vriendelijk om de donatielijst samen met het geld a.u.b. voor 9 september 2010 bij mij in te leveren. Het geld kan dan onder toezicht van een kascommissie voor 12 september 2010 geteld worden. Wilt u als bedrijf wel doneren, maar niet contant. Wilt u dan zo vriendelijk zijn om contact met mij op te nemen.

Op 12 september 2010 wordt bij de finish het totale bedrag bekend gemaakt.
Bij voorbaat hartelijk bedankt namens mij en Stichting Lucai,

Lian Damen, 06-11343607 – jejo@home.nl